Saturday 30 April 2011

SaTu PeRmUlAan...

Alhamdulillah hari ini satu permulaan bgku untuk melangkah ke pra pekerjaan yang dipanggil "practical". hehehe...


Hari ini cuma survey tempat je...mcm2 karenah dan pengalaman yang ak tempuhi..semuanya buat hidupku tersenyum...karenah manusia yang berwarna warni mengajar aku erti betapa berharganya hidup ini andai dinilai dan dinikmati dengan hati yang terbuka..


Pengalaman bertemu dengan kak ija dan pak cik teksi membuka mataku masih ada lagi orang yang ikhlas dalam dunia ni.SubhanaAllah.semoga diorang akan sentiasa dalam rahmatMu ya Rabbi..


Pencarian rumah sewa yang agak mencabar dan melucukan mendidik aku betapa sukarnya untuk mencapai sesuatu..Tapi itu semua pengalaman.Yela, kalau xterdesak camni xkan adanya nk cari umah sewa..hehe..


Melihat kepada persekitaran rumah flat..huishhh, byak cbaran yang pasti aku akn tempuhi nanti...walau apa pun cabaranya aku yakin pasti mengajar aku erti hidup dan menambah koleksi kenangan hidupku nanti..


Erm, about tempat practikal plk xtau nk story cmne, cuma ap yang aku nk story, aku akan try do the best nanti.insyaAllah..apa2 pun aku pasti apa yang Allah bagi kt aku adalah apa yang aku mampu lakukan..insyaAllah...


harap2nya my travel of this life for this moment akan bagi aku satu pengajar an yang berguna untuk hidup ak...


"Every moment in my life is lesson to me"

No comments:

Post a Comment